Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Jak złożyć zamówienie?

 

Aby złożyć zamówienie, przejdź do strony wybranego produktu i dodaj go do koszyka. Po zakończeniu zakupów, przejdź do koszyka i kliknij przycisk Złóż zamówienie.

 

Jeśli nie masz konta w sklepie CASHFLOW, możesz złożyć zamówienie i jednocześnie założyć konto lub złożyć zamówienie bez rejestracji. Rejestracja w serwisie umożliwi Ci śledzenie procesu realizacji zamówienia i ułatwi składanie kolejnych zamówień w przyszłości. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych i kontaktowych niezbędnych do realizacji zamówienia.

 

Jeśli posiadasz konto w sklepie CASHFLOW, wystarczy, że podasz swój login lub adres e-mail i hasło, a dane niezbędne do złożenia zamówienia zostaną uzupełnione automatycznie.

 

W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o wybór sposobu dostawy i płatności. Zatwierdź wybrane opcje, klikając w przycisk Przejdź dalej. Na kolejnym ekranie znajdziesz wszystkie informacje na temat swojego zamówienia. Sprawdź dokładnie wszystkie dane i popraw je w razie potrzeby. Jeśli dane są poprawne, zatwierdź zamówienie, klikając przycisk Złóż zamówienie. Na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem zamówienia.

 

Jeśli wybrałeś sposób płatności przy odbiorze, potwierdź złożone zamówienie, klikając w link w otrzymanej wiadomości. Jeśli wybrałeś sposób płatności przed wysyłką, to w kolejnym kroku możesz dokonać płatności. W przypadku problemów z dokonaniem płatności, możesz spróbować zapłacić za zamówienie jeszcze raz lub wybrać inny sposób płatności. W tym celu przejdź do listy swoich zamówień lub skorzystaj z linku podanego w wiadomości z potwierdzeniem zamówienia.

 

Ile kosztuje przesyłka?

 

Zamawiając gry planszowe CASHFLOW nie płacisz za przesyłkę. Darmowa przesyłka dotyczy dostawy za pomocą Poczty Polskiej, kuriera, Paczkomatów InPost lub kiosków RUCHu na terenie Polski.

Koszt dostawy na terenie Unii Europejskiej to 79,50 zł.

 

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

 

Za zamówione produkty zapłacisz:

  • przy odbiorze,
  • przelewem tradycyjnym,
  • kartą płatniczą VISA, MasterCard lub Maestro za pośrednictwem systemu PayU lub PayPal,
  • błyskawicznym przelewem elektronicznym, jeśli posiadasz rachunek bankowy z dostępem internetowym w jednym ze współpracujących z nami banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pocztowy, Bank Pekao, BGŻ BNP Paribas, BOŚ, BPH, BZWBK, Citi Handlowy, Credit Agricole, Deutsche Bank, EuroBank, Getin Bank, Idea Bank, ING Bank Śląski, Inteligo, mBank, Noble Bank, Orange Finanse, PKO BP, Plus Bank, Raiffeisen Bank, T-mobile).

 

Jeśli wybierzesz jedną z powyższych form płatności, najpóźniej następnego dnia roboczego przystąpimy do realizacji Twojego zamówienia.

 

Za zamówione produkty możesz również zapłacić przelewem tradycyjnym na nasz rachunek bankowy:

Instytut Praktycznej Edukacji sp.k.
ul. Storczykowa 9
86-031 Osielsko

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
75 1030 0019 0109 8503 0014 5199

Kod SWIFT dla przelewów zagranicznych: CITIPLPX

 

Zamówienie opłacane tradycyjnym przelewem zostanie zrealizowane najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty z należnością. Po otrzymaniu wpłaty i wysyłce zamówienia otrzymasz informację e-mailem.

 

Płatności w sklepie Bogaty Ojciec

 

Zwroty i reklamacje

 

Aby dokonać zwrotu lub złożyć reklamację, skontaktuj się z nami i wyślij zakupiony produkt na adres:

Instytut Praktycznej Edukacji sp.k.
ul. Storczykowa 9
86-031 Osielsko

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel